ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ ΙΕΡΟΨΑΛΤΟΥ Ιεροψάλτης εν τη Λατρεία Α'. Η Εμφάνισις και η Στάσις του επί του Στασιδίου 1. Η εμφάνισις α) Η αμφίεσις β) Η εν γένει παράστασις 2. Η στάσις α) Η έγκαιρος κατάληψις του στασιδίου β) Όχι περιττοί μετακινήσεις γ) Αποφυγή περιττών συζητήσεων δ) Μετρημένοι κινήσεις ε) Οι μορφασμοί στ) Λεπτός τρόπος διορθώσεως των υφισταμένων ζ) «Έπαρσις των χειρών» η) Αποφυγή περισπασμού της διανοίας Β'. Ο Τρόπος της Ψαλμωδίας α) Ο προορισμός της βυζαντινής μουσικής β) Το ύφος της βυζαντινής μουσικής γ) Η χρονική αγωγή δ) Δύο βασικά της Β.Μ. γνωρίσματα ε) Το πρόβλημα της συμψαλμωδίας στ) Η απόδοσις του νοήματος. Προϋποθέσεις ζ) Ειδικά τινα αξιοπρόσεκτα σημεία